ארכיון

יום ראשון, 24 ביוני 2012

הדרום זה לא שטח ההפקר!

כל כמה חודשים מגיעה הסלמה לגבולות דרומיים של מדינת ישראל. כל כמה חודשים מחבלים מרצועת עזה משבשים חיים למיליון תושבי הדרום.
כבר מזמן אנשים חיים חייהם על פי ''סבבים'', ככה שפעם במספר חודשים צריכים להתמודד עם מטחים של הרקטות ולהיות צמודים למרחבים מוגנים.
בכל ''סבב'' כזה נשמעים ההצהרות של הפוליטיקאים שהפעם צה''ל יגיב ביד ברזל לטרור מעזה. ואז אחרי מאות רקטות ופחד ברחובות ערי הדרום, אותם הפוליטיקאים מחליטים להענות לדרישה מיצרית ונכנסים ל''הפסקת האש''. במהלכה יש אפשרות לארגוני הטרור להתחמש ולהכין את העצמם ל''סבב'' הבא מול ישראל.
שאלה גדולה היא אינטרסים של מי משרתת ממשלת ישראל? הרי ''מדיניות הסבבים'' הוא לא אינטרס של אזרחי ישראל. ולמה כל פעם שלטון במצריים מעורב בנעשה סביב רצועת עזה ומכתיב לישראל ''הפסקות אש'' במקום פיתרון סופי לטרור מתמשך. חמאס הוא בשר מבשרם של אחים מוסלמים במיצרים וכל עוד ממשלת ישראל הולכת בעקבות דרישות משלטון מיצרי היא נמצאת בשירות חמאס וכל השאר אירגוני הטרור עזתיים. וכתוצאה מכך אותם אירגוני טרור מכתיבים סדר היום למדינת ישראל ואזרחיה.
תושבי הדרום זועקים לפיתרון סוגיית הקסאם כבר שנים רבות. אך קודם כל ממשלת ישראל חייבת לבטל תלותה בהסכם הזוי עם מצריים. ואז להחזיר לעצמה כוח ההרתעה ברצועת עזה.
הרי מחבלים חייבים לדעת שדמם בראשם כל עוד הם מאימים על בטחונם של אזרחי ישראל ועונשם יבוא בכל רגע. הם חייבים לדעת שכל קסאם או גראד יכול לשמש כגזר הדין מוות לאותם מחבלים כולל דרגים גבוהים ואף אחד שם לא חסין מפני תגובה הולמת ישראלית!
ראש הממשלה, מר בינימין נתניהו, מי שבחר בך אלו אזרחי ישראל ולא שלטונות אחים מוסלמים במצריים. אז בפעם הבאה שאתה נותן הוראה לתגובה מאופקת לירי הרקטות, תחשוב שמי שבחר בך פעם לא יבחר בפעם הבאה!